laupäev, 4. mai 2019

Mumm saabus

Oma teise nuku leidsin ma taaskasutuse poest ja kui esimesel mimmul käed ja jalad ei paindunud, siis teisel sai põlved ka ära painutada. Teda tuli küll pesta ja kasida, aga vanema õe kleidid sobisid tallegi ja kokkuvõttes olid mul nüüd Mimm ja Mumm.


Et kõik ausalt ära rääkida pean ma alustama sellest, et kui ma projekti "Lelud riidesse" foorumis isetegija.net välja kuulutasin, oli mul hull plaan oma neidudele talvegarderoob teha, aga nagu tihti ette tuleb, teeb elu oma korrektiivid. Mul oli õlaop ja sinna mu plaanid läksidki. Kõikidest käsitööliikidest jäid tikkimine ja õmblemine ja needki 5 minuti kaupa alles viimasel minutil.
Seega preili Mimmi seelik on aus käsitöö, aga neiu Mumm sai sai kleidiks ühe kunagise proovilapi, milles ta, selle kangamaterjali madalalale päritolule vaatamata, hurmav välja näeb.
Siiski sai ka kobedamalt kootud hiljem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar